Számunkra fontos, hogy ügyfeleink naprakész információkkal rendelkezzenek utazásaik során, és azonnali segítséget kapjanak, amennyiben az szükséges. Így mostantól a nap minden órájában elérhetőek vagyunk, hogy folyamatosan segítsük felhasználóinkat. Amennyiben nincs szabad kapacitás és sikertelen a hívás, később minden esetben visszahívást intézünk.
Fontos, hogy csak az autopalyamatrica.hu, a megyei-matrica.hu oldalon vagy pedig a VoxPay alkalmazásban történt vásárlás vagy probléma esetén tud segíteni az ügyfélszolgálat az alábbi témákban:
Az e-matrica érvényesség bármikor lekérdezhető, valamint az e-matrica visszigazolás is újraküldhető az ügyfélszolgálat segítsége nélkül.
Az ügyfélszolgálat az alábbi telefonszámon érhető el: +36 1 225 7603
E-mailben történő segítségkérés esetén: ugyfelszolgalat@autopalyamatrica.hu
A honlapon történő ügyintézés esetén: online ügyfélszolgálat
A következő ügyintézések esetén Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. Ügyfélszolgálata nyújt segítséget:
Telefon: +36 (36) 587-500
E-mail: ugyfel@nemzetiutdij.hu
NÚSZ e-matrica szolgáltatások: https://nemzetiutdij.hu/hu/e-matrica/ugyfelszolgalati-szolgaltatasok/e-matrica-szolgaltatasok