Mostantól 0-24 órás az ügyfélszolgálat

Számunkra fontos, hogy ügyfeleink naprakész információkkal rendelkezzenek utazásaik során, és azonnali segítséget kapjanak, amennyiben az szükséges. Így mostantól a nap minden órájában elérhetőek vagyunk, hogy folyamatosan segítsük felhasználóinkat. Amennyiben nincs szabad kapacitás és sikertelen a hívás, később minden esetben visszahívást intézünk. 

 

Miben nyújt segítséget az ügyfélszolgálat?  

Fontos, hogy csak az autopalyamatrica.hu, a megyei-matrica.hu oldalon vagy pedig a VoxPay alkalmazásban történt vásárlás vagy probléma esetén tud segíteni az ügyfélszolgálat az alábbi témákban: 

Az e-matrica érvényesség bármikor lekérdezhető, valamint az e-matrica visszigazolás is újraküldhető az ügyfélszolgálat segítsége nélkül.  

 

Miért jó a 0-24 órás ügyfélszolgálat? 

 

Hogyan érhető el az ügyfélszolgálat?  

Az ügyfélszolgálat az alábbi telefonszámon érhető el: +36 1 225 7603 

E-mailben történő segítségkérés esetén: ugyfelszolgalat@autopalyamatrica.hu 

A honlapon történő ügyintézés esetén: online ügyfélszolgálat 

 

A következő ügyintézések esetén Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. Ügyfélszolgálata nyújt segítséget:  

Telefon: +36 (36) 587-500 

E-mail: ugyfel@nemzetiutdij.hu 

NÚSZ e-matrica szolgáltatások: https://nemzetiutdij.hu/hu/e-matrica/ugyfelszolgalati-szolgaltatasok/e-matrica-szolgaltatasok 



Autópálya
autopalyamatrica.hu 2024
Kövess minket: Voxpay facebook Voxpay instagram Voxpay tik-tok